piątek, 9 września 2016

Wyzwanie 30 dniowe - dzień dziesiąty

Dzisiaj na szybko i chyba pierwszy ;)
Wszystko dlatego że mnie w weekend nie będzie przy kompie.
Ekhem... zaczynamy

Temat dzisiejszego wykładu to...
Ulubiona frakcja, którą dowodziłeś lub którą pomalowałeś?
Odpowiedź brzmi.
Moją ulubioną frakcją, którą dowodziłem był jest i będzie Capitol (frakcja do WZ, WZ:R). Pomimo tego że aktualnie zbieram Imperial to cicho pałam miłością do Capitolu. Obawiam się, że mogę do niej wrócić jak już stwierdzę, że wystarczy w tym domu Imperialu.

Kolejna frakcja, którą polubiłem (na razie w małym stopniu jeśli patrzeć na stopień zajęcia serca przez Capitol) są Alianci do Dust. I co za tym idzie... oni wyglądają jak Capitol ;)

I ostatnią frakcją, która co by nie było jest wyżej w hierarchii niż Alianci to... Space Marines do wh40k.
Mógłbym ich oglądać godzinami mimo, że nimi nie gram :) A kto wie może kiedyś nimi zagram! :)

I to wszystko. Miał być szybko to jest.
Buziaki!


7 komentarzy:

  1. Capitol w 2 edycji Warzonka był prześliczny. Ten nowy nie do końca mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przekonują marinsi i orka brakuje mi lekkiej piechoty w takich kapelusza jak ma k9

      Usuń
    2. Mi się strasznie podobała ciężka piechota w pierwszej wersji (jeszcze na kickstarterze). Wyglądali jak wyjęci z Quake 2, a potem ich przerobili na tych gostków z odkurzaczami :(

      Usuń
    3. Fakt. Ciężka słabo się prezentuje. Nie rozumiem tych ich hełmów. Mam nadzieję że zaczną zmieniać modele. Niektórym się to należy.

      Usuń
  2. Fajnie, że pojawili się Alianci z Dust'a:) Co do Warzone, to słyszałem nie grałem i chyba coś spróbuję. WH40 zawsze mi się podobał, ale jakoś tak bałem się podejść do nich na poważnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze wolałem Cybertronic, ale Capitol też dawał rade ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kolega załatwił totalne zniechęcenie do Cybera

      Usuń